Rozmowa z Ines Jurikovą, która pracuje w rodzinnej firmie w trzecim pokoleniu
Jak powstała marka biała perła®? Jak daleko sięga jej historia?
Historia marki zaczęła się 20 lat temu, kiedy członkowie mojej rodziny przywieźli zza granicy zestaw do wybielania zębów. Nie było wtedy podobnych produktów na słowackim rynku. Potencjał dla produktu zobaczył mój dziadek. To on zebrał grupę specjalistów, którzy stworzyli pierwszy słowacki zestaw do wybielania biała perła. Był oparty na tych samych podstawach i składnikach aktywnych, co zestawy używane przez dentystów. W cały proces rozwijania produktu i jego sprzedaży zaangażowany był także mój tata. Po zakończeniu moich studiów w Kanadzie postanowiłam dołączyć do firmy i skupiłam się przede wszystkim na brandingu i marketingu marki biała perła. Od początku, aż do dziś, zawsze byliśmy firmą rodzinną.
Co wydarzyło się po powstaniu marki?
Na początku biała perła była sprzedawana w aptekach na Słowacji i za granicą. Z racji na to, że efekty wybielania były naprawdę zauważalne, nasze zestawy wybielające zyskały lojalność klientów. Z upływem czasu, odpowiedzieliśmy na potrzeby naszych klientów i poszerzyliśmy portfolio produktów o pasty i inne formy wybielania zębów w domu.
Co dokładnie znajduje się w waszym portfolio i dla kogo zaprojektowane są Wasze produkty?
W naszym portfolio znajduje się wiele produktów do wybielania zębów w domu, past i zestawów, które podzielone są na pięć kategorii. Podczas rozwijania każdego z produktów kierujemy się własnym doświadczeniem, pamiętając, że każdy z członków rodziny ma inne wymagania co do pasty czy nawet zestawu wybielającego. Dlatego nasze portfolio podzielone jest na 5 kategorii, z czego każdy ma inną charakterystykę: perłowa biel, medyczna, smak natury, maluchy i wyjątkowa ty.
Co sprawia, że biała perła® różni się od wielu innych marek dostępnych na rynku?
Pasty do zębów biała perła są unikalne ze względu na swój ekstremalnie niski indeks ścieralności, określany jako RDA. Niechciana płytka nazębna jest usuwana za pomocą enzymów, co oznacza, że przebarwienia są rozpuszczane, a nie mechanicznie szorowane, co pomaga chronić zęby przed nadwrażliwością.
Co więcej, nasze pasty są wzbogacone o ekstrakty z olejków ziołowych, opartych na tradycyjnej medycynie i naszej regionalnej tradycji. Ich antybakteryjne i regenerujące właściwości pomagają utrzymać zdrowie w jamie ustnej. Bo wierzymy, że piękny uśmiech to zdrowy uśmiech. ☺
Skąd wzięła się nazwa biała perła®?
Osobą stojącą za powstaniem nazwy jest mój dziadek. Podczas gorącej rodzinnej dyskusji zapytał: „kto nie chciałby mieć perłowo białego uśmiechu?” I tak nazwa biała perła ujrzała światło dzienne.
Gdzie można znaleźć wasze produkty?
W wybranych aptekach i drogeriach w Polsce i w naszym sklepie online.
aka jest filozofia waszej marki?
Naszym głównym przesłanie, którym kierujemy się od początku, jest stworzenie jakościowych produktów zaprojektowanych dla każdego. Zaczynaliśmy jako specjaliści w dziedzinie wybielania zębów i mamy nadzieję, że utrzymamy tę pozycję. Najnowszą pozycją w naszym portfolio są paski wybielające z węglem aktywnym. Cały czas pracujemy też nad ulepszaniem naszych past do zębów. Aktualnie prowadzimy kampanię dotyczącą indeksu ścieralności, nazywanego RDA, w której tłumaczymy konsumentom, dlaczego tak ważne jest, aby sprawdzać indeks RDA na opakowaniach past. Wszystkie z naszych past posiadają certyfikat RDA, a na naszej stronie można znaleźć całą sekcję na ten temat. Pasty biała perła skupiają się na bardzo niskim poziomie RDA i zachowaniu zbalansowanej mikroflory w jamie ustniej, która jest kluczem do silnego systemu odpornościowego organizmu. Dlatego nasze produkty mają naturalnie występujące enzymy i wyciągi ziołowe. Mimo, że tradycyjne metody wytwarzania są nam bardzo bliskie, poszukujemy nowych sposobów na wprowadzenie innowacji do naszego portfolio, abyśmy wciąż mogli zaskakiwać naszych konsumentów nowymi produktami.