W bialaperla.com.pl używamy plików cookie, aby zapewnić jak najlepsze doświadczenia na naszej stronie internetowej.

Zgodnie z prawodawstwem UE jesteśmy zobowiązani poinformować Cię o korzystaniu z tych plików cookie przez naszą witrynę internetową i usługi stron trzecich.

Co to jest cookie?

Plik cookie to mały plik tekstowy. Kiedy przeglądasz witrynę, witryna przechowuje ten plik w zarezerwowanym miejscu dla plików cookie na Twoim komputerze lub urządzeniu mobilnym. Korzystając z plików cookie, witryna przechowuje informacje o preferowanych przez Ciebie ustawieniach lub działaniach przez określony czas, takie jak login, język, rozmiar czcionki, zawartość koszyka i inne. Przy następnej wizycie na stronie nie musisz ustawiać ich ponownie dzięki plikom cookie. 

Jak używamy plików cookie ?

Google Analytics

Używamy oprogramowania Google Analytics do zbierania danych podczas korzystania z naszej witryny. Robimy to, abyśmy mogli stale ulepszać treść i widzieć, co nasi odwiedzający patrzą na stronę. 

Google Analytics zbiera następujące dane:

Nie gromadzimy Twoich danych osobowych, nazwiska ani adresu, dlatego informacje te nie mogą być wykorzystywane do Twojej identyfikacji.

Nie zezwalamy Google na udostępnianie Twoich danych.

CiastkoWygaśnięcieLista
_ga2 lataRozpoznawanie gości.
_kołowacizna24 godzinyRozpoznawanie gości.
_gat1 minutaUżywany do łagodzenia żądań serwera, jeśli używany jest Menedżer tagów Google, ten plik cookie nazywa się  _dc_gtm_<property-id>.
_gac_ <identyfikator-własności>90 dniZawiera informacje o użytkowniku i kampanii. Jeśli usługa Google Analytics jest połączona z kontem AdWords, konwersja tagu AdWords pobierze ten plik cookie, chyba że anulujesz opcję  Więcej informacji.

Możesz odwołać swoją zgodę na śledzenie za pośrednictwem Google Analytics, instalując  opcję rezygnacji z plików cookie Google Analytics .

Pliki cookie WooCommerce

WooCommerce wykorzystuje 3 pliki cookie do śledzenia koszyka e-sklepu:

W tych plikach cookie nie są przechowywane żadne dane osobowe.

CiastkoWygaśnięcieLista
woocommerce_cart_hashPo zamknięciu przeglądarki.Zawiera informacje o koszyku jako całości i pomaga śledzić zmiany zawartości
woocommerce_items_in_cartPo zamknięciu przeglądarki.Zawiera informacje o koszyku jako całości i pomaga śledzić zmiany zawartości
wp_woocommerce_session_ *2 dniZawiera unikalny kod dla każdego klienta, aby móc dopasować dane z koszyka do danych w bazie danych

WordPress

Podczas logowania WordPress używa pliku cookie wordpress_ [hash] do przechowywania danych logowania, jego użycie ogranicza się tylko do interfejsu administracyjnego. Po zalogowaniu WordPress ustawia plik cookie wordpress_logged_in_ [hash], który informuje, czy jesteś zalogowany i kim jesteś. WordPress przechowuje również kilka plików cookie z ustawieniami wp- {czas} – [UID]. Numer na końcu to Twój identyfikator użytkownika z bazy danych użytkowników WordPress. Służy do dostosowywania interfejsu administracyjnego.

CiastkoWygaśnięcieLista
wordpress_ {HASH}2 tygodnieZapisywanie danych logowania, jego użycie ogranicza się tylko do interfejsu administracyjnego, /wp-admin/
wordpress_logged_in_ {HASH}2 tygodnieTen plik cookie informuje Cię, czy jesteś zalogowany i kim jesteś.
wordpress_settings – {TIME} – {UID}2 tygodnieWordPress przechowuje również kilka plików cookie z ustawieniami wp- {czas} – [UID]. Numer na końcu to Twój identyfikator użytkownika z bazy danych użytkowników WordPress. Służy do dostosowywania interfejsu administracyjnego.

Komentarze na blogu

Gdy odwiedzający przesyła komentarz do posta na Twoim blogu, na jego komputerze zostaje zapisany plik cookie. Informacje, które wprowadza na Twój blog na swój temat, są przechowywane, dzięki czemu nie musi ich ponownie ręcznie wprowadzać, gdy wróci do Twojego bloga w celu komentowania w przyszłości. 

CiastkoWygaśnięcieLista
comment_author_ {HASH}1 rokInformacje o użytkowniku, który skomentował.
comment_author_email_ {HASH}1 rokInformacje o użytkowniku, który skomentował.
comment_author_url_ {HASH}1 rokInformacje o użytkowniku, który skomentował.

Piksel Facebooka

Facebook oferuje kilka sposobów kontrolowania wyświetlanych reklam na podstawie działań, które wykonujesz w witrynie.

Jeśli nie chcesz, aby Facebook wykorzystywał te informacje na podstawie aktywności w witrynie lub aplikacjach na Facebooku w celu wyświetlania odpowiednich reklam, możesz zrezygnować z subskrypcji tutaj . Dowiedz się więcej o reklamach internetowych opartych na zainteresowaniach tutaj . Zasady korzystania z danych Facebooka można znaleźć tutaj .

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem Facebooka, wprowadzone przez Ciebie ustawienia będą obowiązywać na wszystkich Twoich urządzeniach. Jeśli nie jesteś zarejestrowany na Facebooku, musisz dokonać tych ustawień indywidualnie dla każdej przeglądarki. 

Z Twojej przeglądarki

Facebook przestrzega zasad samoregulacji dotyczących internetowej reklamy behawioralnej i uczestniczy w programach rezygnacji ustanowionych przez Digital Advertising Alliance , Digital Advertising Alliance w Kanadzie oraz European Interactive Digital Advertising Alliance . Możesz zrezygnować ze wszystkich uczestniczących firm z tej strony.

Z Twojego urządzenia

Możesz zmienić ustawienia wyświetlania reklam na iPhonie, iPadzie i urządzeniu z Androidem na podstawie swoich zainteresowań.

Na iPhonie lub iPadzie:

  1. W ustawieniach
  2. Kliknij Prywatność
  3. Kliknij Ad
  4. Włącz ograniczenie śledzenia reklam

Dla systemu Android (wersja 2.2 i nowsze) oraz Usługi Google Play (wersja 4.0 i nowsze):

  1. W ustawieniach Google
  2. Reklama
  3. Wyłącz reklamy oparte na zainteresowaniach

Jak zarządzać plikami cookie?

Możesz sprawdzić i / lub usunąć pliki cookie w swojej przeglądarce. Możesz usunąć wszystkie pliki cookie, wybiórczo tylko dla określonej strony, a większość przeglądarek ma opcję, aby w ogóle nie przechowywać plików cookie. Jeśli zdecydujesz się nie przechowywać plików cookie, funkcjonalność niektórych witryn zostanie znacznie zmniejszona, niektóre z nich będą często na Ciebie głosować i będziesz musiał wymieniać wszystkie dane za każdym razem, gdy odwiedzasz.